Extra Blog

Times – RSS čítačka ako noviny

Posted in 1 by sliackymartin on júl 22, 2009

Pred pár dňami som na ExtraBlogu písal o RSS čítačke menom Fever, tentoraz si predstavíme ďalšiu a tou je Times od Acrylic Software. Aj Times sa v mnohom odlišuje od populárneho Google Readera a najmä, je desktopová, nie webová.

Na začiatok musím povedať, že Times je dostupný len pre Mac OS X, teda tí ktorý majú Windows ( ja ), si ju neužijú. Ako som už v úvode povedal je to desktopová aplikácia a stojí 30 dolárov. Dá sa kúpiť aj päť licencií, za 75 dolárov. Times sa veľmi podobá, ako som to v nadpise naznačil na novinové stránky, teda je minimalistická a nič vás pri čítaní nebude rušiť. Môžete si určiť kde a ktoré RSS zdroje sa budú zobrazovať. Pri každom sa dá scrollovať a prechádzať všetkými článkami. Články sa dajú rýchlo zdieľať na väčšine populárnych sociálnych sietí ( Digg, Facebook, Twitter… ), bez potreby otvárať webový prehliadač. Môžete si urobiť aj viac novinových stránok a roztriediť ich podľa kategórií. Myslím, že funguje aj sťahovanie článkov aby ste si ich mohli prečítať aj offline, ale nie som si úplne istý. To už musíte vyskúšať vy sami ( ak máte Mac OS X ).

Aj keď som Times nevyskúšal, už len zo screenshotov sa mi veľmi páčila a neváhal by som si ju kúpiť. Ak ste ju už vyskúšali, alebo sa chystáte, napíšte do komentárov ako sa vám páči!

RSS Zaujal ťa článok? Pridaj si ExtraBlog do svojej RSS čítačky!

Pridaj komentár

