Extra Blog

Začíname odznova

Posted in 1 by sliackymartin on máj 13, 2009

Nie, nemažem všetky články a budem začínať od nuly, neprechádzam ani na platení hosting. Tak čo potom? Mením prístup!

Čo?!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Áno. Posledný mesiac som tu totiž skoro nič poriadne nenapísal. Vlastne celé moje blogovanie bolo väčšinou len vtedy keď som mal chuť, nevravím že máte písať aj keď na to proste chuť nemáte. Len ja som na blogovanie nemal chuť skoro nikdy, to sa teraz dúfam zmení.

Aktualizácia

ExtraBlog som aktualizoval len keď posledný článok na prvom mieste vysel už veľmi dlho, aby som neodradil RSS odberateľov. Teraz, mi však došlo že človek by mal blogovať z radosti nie preto aby bol blog aktualizovaný, ale preto lebo on to chce, chce blogovať! Preto som sa rozhodol, že každý týždeň tu nájdete aspoň tri články, zamerané na tri kategórie – Web, blogovanie a Twitter. Tie 3 články by mali vychádzať v pondelok, stredu a sobotu, no tie ďalšie možno v štvrtok a piatok. Utorok a nedelu si nechávam voľnú, no keby sa stalo niečo neočakávané a prevratné (rozumej, naši by museli vyhrať MS v hokeji) článok by tu mohol byť tiež. Články by mali mať obsah ako doteraz, teda recenzie aplikácií, linky a rady ako blogovať. Ak by sa článok z nejakého dovodu nepublikoval dám vám dopredu vedieť na Twitteri

Takže mi držte palce! Snáď to zvládnem.

Tagged with: ,

4 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tomáš "Kusi" Kusenda said, on máj 14, 2009 at 6:52 pm

    drzim ti palce teda
    Len neviem, preco budes mat iba 3 kategorie, podla mna je to malo. Radsej pis viac, predsa len si neviem predstavit, ze budes pisat viac ako 10 clankov o twitteri

  2. sliackymartin said, on máj 15, 2009 at 12:35 pm

    Ja som najprv chcel vytvoriť aj samostatný blog o Twitteri, tým pádom by bolo menej článkov tu, takže som to nechal tak. Viac kategórií možno časom. A vďaka za podporu!

  3. filoss said, on jún 11, 2009 at 8:09 pm

    viac kategórií podľa mňa nie. sú to dosť široké témy a ak sa človek nebojí ísť do hĺbky, má čo písať celé roky. tak držím palce, viem čo to je, písať tak intenzívne. pozor, aby si nevyhorel ;)

  4. sliackymartin said, on jún 12, 2009 at 12:20 pm

    [3] Úplne súhlasím, a vďaka


Pridaj komentár

