Extra Blog

Likaholix – len 10 pozvánok

Posted in 1 by sliackymartin on marec 19, 2009

Dnes som zistil na blogu Darrena Rowsa, že vzniká nová zaujímavá služba – Likaholix. Ponúkal 500 pozvánok, tak som bral. Už sú všetky zrejme preč , ale ja mám k dispozícií 10 pozvánok, takže ma neváhajte kontaktovať na martinsliacky@gmail.com.

Poďme ale k samotnej službe. Podľa mňa veľmi užitočná. Je od ľudí čo pracovali v Google. Jedná sa o niečo podobné ako Digg. Ale nezameriava sa na konkrétne na stránky a odkazy, jednoducho na všetky veci čo máte radi. Takže nie je výnimka, že uvidíte napríklad knihy. Za veci sa dá hlasovať podobne ako na Diggu. K samotným veciam ktoré pridávate sa dajú priložiť videá a fotky, ktoré nemusíte hľadať – Likaholix vám ich sám ponúkne. Zaujímavá je možnosť byť Tastemakerom, niečo ako top užívateľom, na to sú ale určité podmienky.

Takže, ak chcete pozvánku, píšte na mail. A ako sa vám páči samotná služba?

Tagged with: ,

Pridaj komentár

