Extra Blog

Nové blogy v mojej čítačke

Posted in 1 by sliackymartin on január 17, 2009

V posledných dňoch či týždňoch som objavil pár zaujímavých blogov. Rozhodol som ich aj odoberať do mojej RSS čítačky. Tak prečo sa s nimi nepodeliť?

Na zdi – Yötua pomerne často zverejňuje výborné články, nielen o webdesigne. Skoro vždy sa od neho dozviem niečo zaujímavé.

ChrisG – Chris Garrett je vynikajúci bloger a marketingový konzultant, iste aj vy nájdete na jeho blogu zaujímavé tipy z oblasti webu, sociálnych médií a blogovania

Chris Brogan – je to takisto vynikajúci odborník z oblasti sociálnych sietí, businessu. Na svojom blogu publikuje veľa tipov z tejto oblasti

It even has a watermark – Galéria najzaujímavejších biznis kariet

Influental marketing – Rohit Bhargava je marketingový expert a na svoj blog píše dobré články

Osobní rádoby weblog – Vašek píše super články z oblasti blogovania a internetu

Pavel Králíček – podľa mňa najlepšie články z oblasti blogovania na CZ/SK internete

Tagged with: , ,

Pridaj komentár

