Extra Blog

FeedChronicle

Posted in 1 by sliackymartin on január 14, 2009

Tvorcovia FeedChronicle sa nám rozhodli ukázať trochu zaujímavejšiu cestu ako sa dá urobiť RSS čítačka. Aj keď to vlastne RSS čítačka celkom nie je, dá sa tak veľmi pekne použiť. Čo to v skutočnosti vlastne je? Prečítajte si tento článok.

Ide v skutočnosti o veľmi jednoduchú službu, ktorá vám umožňuje odoberať najznámejšie anglicky písané weby. Tie potom dá do podoby ako v novinách. Vy si určíte koľko najnovších príspevkov z danej stránky sa objaví na titulke. Je to členené na kategórie ako šport, politika, internet… A každá z kategórií má titulnú stranu.

Je tu však jeden podstatný nedostatok – pomalosť serverov, totiž asi 2 minúty som čakal kým sa mi načíta ďalšia stránka. Tak ma to oslovilo že som si chcel pridať aj slovenské zdroje ktoré odoberám, a používať to ako alternatívnu čítačku. Avšak tam sa moje nadšenie skončilo – ide pridávať iba anglicky písané zdroje, škoda.

Nadchla ma myšlienka mať RSS čítačku ako papierové noviny- perfektné. Smola že nejde pridávať slovenské zdroje.

Tagged with: ,

Pridaj komentár

