Extra Blog

Ako som sa dostal k blogovaniu

Posted in 1 by sliackymartin on november 16, 2008

Takže tu je tá spomínaná reťazovka o ktorej som písal v minulom článku.Dozviete ako som sa dostal k blogovaniu.Dúfam že sa nebudete nudiť.

Ako to celé začalo?No začalo to tak verte či neverte že raz som v TV,tuším že v Črepinách Plus na Jojke pozrel príspevok ktorý popisoval ako Kyle Macdonald,jeden Kanaďan postupnými výmenami z kancelárskej spinky vymenil až rodinný dom.Nejako mi to nedalo a chcel som sa o tom dozvedieť niečo viac.tak som si vygúglil o tom nejaké informácie.jedna zo stránok na ktorej sa o tom písalo bol Embuck.com,v článku Spinku za dom,vďaka internetu.Zrazu som zbadal odkazy na ďalšie články a nejako ma to chytilo.Začal som som si myslieť:”Hmmm aj ja by som si mohol založiť svoj blog”.Keďže za to nič nedám spravil som si blog.Po pár iných som začal písať len na Extra Blog.Začal som písať o tom o čom by sa podľa mňa písalo pre mňa najlepšie a najľahšie-o internete , PC a blogovaní.Spočiatku to nebolo také ľahké ako som si myslel.Ale po navštívení pár ďalších blogov som sa naučil ako tak písať články.Takisto som zistil že na získanie čitateľského publika možno využívať služby ako vybrali.sme a iné.Začal som používať niektoré sociálne stránky a veľa iného.Nakoniec sa mi to aj zapáčilo.Stal som sa blogerom!

A čo vy?Ako ste sa dostali k blogovaniu?Stačí sa len zapojiť do reťazovky.Pevne verím že sa zapojí dosť ľudí.

Tagged with: ,

2 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. embuck said, on november 20, 2008 at 7:34 am

    :) pekny pribeh… ak budem mat trochu casu, zapojim sa.

  2. sliackymartin said, on november 20, 2008 at 1:14 pm

    urcite sa zapoj!


Pridaj komentár

