Extra Blog

Reťazovka:Ako som sa dostal k blogovaniu

Posted in 1 by sliackymartin on november 16, 2008

Rozhodol som sa že trochu oživím slovenskú blogosféru a vymyslím novú reťazovku.

O čo ide?

Vlastne ide o to aby ste popísali ako ste sa dostali k blogovaniu,čo vás k tomu viedlo a či to splnilo vaše očakávania.Takže sa aj vy kľudne zapojte do tejto reťazovky,nech nás je čo najviac a nech sa vaši čitatelia dozvedia čo vás viedlo založiť si blog

Tagged with: ,

3 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] 1. Tags: blog, reťazovka trackback Takže tu je tá spomínaná reťazovka o ktorej som písal v minulom článku.Dozviete ako som sa dostal k blogovaniu.Dúfam že sa nebudete […]

  2. Tomáš "Kusi" Kusenda said, on december 1, 2008 at 5:56 pm

    Mno ja sa teda pridám. Pravdepodobne zajtra alebo v stredu si aj ja napíšem, ako som sa dostal k blogovaniu.

  3. sliackymartin said, on december 1, 2008 at 6:27 pm

    Embuck písal že ak bude mať čas tak sa zapojí, tak to sú už dvaja potencionálny pokračovatelia, len tak ďalej popridávajte sa aj ostatný!


Pridaj komentár

