Extra Blog

Mubo?

Posted in 1 by sliackymartin on október 16, 2008

V posledných dňoch sa na slovenskej blogovej scéne objavil nejaký Mubo.Čo alebo kto je to vlastne Mubo nevie nikto.Ja som sa o ňom dozvedel dnes na Kusiho blogu .

Ja mám na to taký názor že to nieje žiadna habaďúra od SME ani od Inetu.Ale čosi iné.Podľa mňa ide o nejakú reťazovku od bloggera.Nenašiel som žiadnu inú možnosť čo by to mohlo byť.Škoda že som na to neprišiel skorej ja.Nuž uvidíme čo  alebo kto je to Mubo.Ostatne zahlasujte čo by to mohlo byť!

Tagged with: ,

Jedna odpoveď

Subscribe to comments with RSS.

  1. mubo said, on október 28, 2008 at 7:35 am

    ahoj… už je všetko jasne… od vcera vecera… nezabudni sa pozriet na http://www.mubo.sk


Pridaj komentár

