Extra Blog

Spam ktorý (ne)má rozum

Posted in 1 by sliackymartin on august 15, 2008

Na väčšine blogov je v poslednom čase veľa komentárov od uživateľov ako severka,Roman,Robert a iný.

Odkazujú na stránky hospodyne.mojerecepty.sk,mojerecepty.sk a možno aj iné podstránky.Pomaly ma už unavujú s komentármy ako Toto je fakt dobry článok,no super…Odteraz ak sa na mojom blogu objavia okamžite mažem ich komentáre .Ináč moje recepty majú dizajn ako z praveku.Ich spamové komentáre som zachytil aj na mojom blogu,ale aj blog.synopsi.com,blog.pxforce.com,blog.seochat.sk a veľa iných.

No a ešte tu je jeden komentárový spam od MojIpod.sk

Stránka je to nadmieru dobrá ale nepochopím prečo sa uchyluje k takým praktikám ako je komentárový spam.Tento spam sa objavuje na stránkach ako lolofox.sk,depi.sk a iné som zatiaľ nezachytil.

Smutné je že na tento spam mi neúčinkuje ani Akismet.Ale ako vravím už ich budem bez miľosti mazať.

Tagged with: ,

6 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mona said, on august 15, 2008 at 10:05 pm

    Jo, mojerecepty.sk je kapitola sama o sebe. Tiež mám na svojom blogu link na ten otrasný web v nejakom akože komentáry.

  2. Marko Kolar said, on august 15, 2008 at 10:23 pm

    Ano, mojipod spamoval aj u mna…. mojerecepty som nechal na zaciatku tak… no ked to bolo niekolkokrat to iste (bezpredmetne) zacal som mazat…
    Nevadi mi ked niekto napise len ze clanok je dobry…a ak sa jedna o blogera aspon viem ze existuje a mam link na dalsi blog… ale ked to zacne robit vsade… hmm…. inak z hladiska SEO – neviem kto bude hladat recepty pod frazou ako “severka” a pod…. tiez obsah nie je relevantny…. uzitok ziadny len travi cele dni komentovanim…

  3. Tom@S said, on august 16, 2008 at 1:06 pm

    heh si pozri brana raca kolko je tam komentov od ipodu
    a hlavne tema o ipodoch. 24 komentar z toho 7 je ich na spominanu stranku. ALe nejde len o blogy spam som si vsimol aj na forach aj na mojom

  4. sliackymartin said, on august 16, 2008 at 3:34 pm

    sakra, na chudaka brana raca som zabudol

  5. shaggy said, on august 16, 2008 at 6:33 pm

    Pani stojaca za mojerecepty.sk sa vo veľkom zaujímala o optimalizáciu stránok. Bohužiaľ však nepochopila o čo v skutočnosti ide a tak začala praktizovať komentárový spam.
    Niekto sa prezentuje kvalitným obsahom a tí druhí musia spamovať. Dúfam, že časom pochopí, že jej tento spam nepomôže (takú poznámku pre dotyčnú pani – stačí sa pozrieť napríklad na Monin spomínaný blog a zistíš, že odkazy v komentároch majú Nofollow).

  6. Mona said, on október 11, 2008 at 10:24 pm

    Pani mala ťažké detstvo, veď to píše na svojom webe. :D


Pridaj komentár

