Extra Blog

Ja som vyhral!

Posted in 1 by sliackymartin on júl 8, 2008

Pred nedávnom som písal o jednej skvelej akcii ktorú vymyslel Depi .Dali sa tam vyhrať pekné ceny.No a ja som jednu vyhral,konkrétne 1GB Micro Secure Digital Card za 139 SK.Celkom poteší.Cenu do súťaže venoval Michal Poppe.Týmto chcem podakovať Depimu a všetkým čo sa do tejto akcie zapojili.

Tagged with:

2 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. miloshi said, on júl 24, 2008 at 6:01 pm

    ahaaaa :D už viem prečo je depiho blog tvoj oblubeny :D

  2. sliackymartin said, on júl 25, 2008 at 6:49 am

    aj pre to.


Pridaj komentár

