Extra Blog

Z robotníkov hackeri!

Posted in 1 by sliackymartin on máj 25, 2008

Včera v sobotu až deväť hodín nefungovalo sme.sk.A kto bolo na vine?Stavbári,čo kopali tesne pri budove SME a preťali optické káble!Hackerstvo sa dá vykonávať naozaj rôznymi spôsobmi:-)Teraz už všetko beží ako má.Dúfajme že to tak zostane…

Tagged with:

6 odpovedí

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andy said, on máj 25, 2008 at 8:09 am

    hahah, dopekla. Tak toto je brutal :))) cudoval som sa, ze nejde.

  2. robert said, on máj 25, 2008 at 9:16 am

    ani to nejak brutalne nechybalo na nete

  3. webdesign a seo said, on máj 25, 2008 at 10:20 am

    a urcite je cela serverovna zavisla na jednej linke… to sa mi zda dobra blbost :)

  4. Muž na Mesiaci said, on máj 25, 2008 at 10:45 am

    a ja som sa divil ze co je vo veci :)

  5. videa said, on máj 25, 2008 at 3:11 pm

    re: webdesign a seo – Máj 25, 2008

    no tak asi je :)

    inak, ani som si to nejako nevsimol :)

  6. Webbos said, on jún 9, 2013 at 11:39 am

    stane sa :D


Pridaj komentár

